Thursday, January 30, 2014

ဘာသာၾကီး ေလးခု အႏွစ္သာရမ်ား ( ညိဳေသာင္း )

 

  Credit –dhammadownload.com

 

ကၽြန္မ ေထရ၀ါဒ ဗုဒၶ ဘာသာ ၀င္ တစ္ေယာက္ပါ ။ ဗုဒၶဘာသာရဲ႕ အႏွစ္သာရကုိ ကၽြန္မ ေကာင္းေကာင္းသိခဲ့ေတာ့ စာဖတ္သူေတြကုိ လည္း အျခားယူ၀ါဒ မ်ားစြာနဲ႕ ကုိးကြယ္မႈ႕ ေရာေထြး မွားယြင္း မွာကုိ ကၽြန္မ မလုိလားပါဘူး ။ ကၽြန္မ ဘာသာေရးစာေပေတြကုိ တင္သာတင္ရတာ ။ တစ္ခါတစ္ေလမွာ စာဖတ္သူ ေတြ အဓိပၸာယ္လြဲမွားေစႏိုင္တဲ့ စာအုပ္မ်ဳိး ၊ေဆာင္းပါးမ်ဳိးကုိ မတင္မိေအာင္ေတာ့ ကၽြန္မ အတက္နိုင္ဆံုးသတိထားပါတယ္ ။ ဒီ စာအုပ္ထဲမွာေတာ့  အျခား ဘာသာၾကီး ၃ ခုအေၾကာင္း ကုိ ပါ ဗဟုသုတ အလုိ႕ငွာ ဖတ္ရႈ႕ ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္ ။ အျခားေသာ ဘာသာ၀င္ေတြ ဘာကုိ ယံုၾကည္လက္ခံ ကုိးကြယ္ၾကတာလဲ ဆိုတာကုိ ဒီစာအုပ္ဖတ္ျပီး သိနိုင္ၾကပါတယ္ ။ ေနာက္တစ္ခု က ကၽြန္မ  တို႕ ဗုဒၶဘာသာဟာ အျခားေသာ အယူ၀ါဒေတြ လုိ  ဖန္ဆင္းရွင္ကုိ ဗဟိုျပဳတဲ့ ၀ါဒ၊ဘာသာ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာကုိလည္း သတိျပဳမိေစခ်င္ပါတယ္  ။

ဗုဒၶသာသာအေၾကာင္း ကေတာ့ ဖတ္စရာ စာအုပ္ေကာင္းမ်ားစြာရွိပါတယ္ ။ လူငယ္တုိ႕အတြက္ ဗုဒၶဘာသာ အေၾကာင္း အျခား စာအုပ္ကုိ မဖတ္ရင္ေတာင္မွပဲ  ကၽြန္မ ရဲ႕ ဘေလာဂ့္ မွာ တင္ထားတဲ့ ေရစၾကိဳ ဆရာေတာ္ အရွင္ ဧသိက ေရးတဲ့  “ေထရ၀ါဒ ဗုဒၶဘာသာ ” ဆိုတဲ့ စာအုပ္ကုိ ေတာ့ ဖတ္ေစခ်င္ပါတယ္ ။ ဗုဒၶဘာသာရဲ႕ အေၾကာင္းကုိ လူငယ္ေတြ ႏွံ႕စပ္ေအာင္ ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ ဆႏၵပါ ။

  ညိဳေသာင္း မာတိကာ1

မာတိကာ2 မာတိကာ3

မာတိကာ4

ဘာသာၾကီး ေလးခု  အႏွစ္သာရ မ်ား စာအုပ္ download  ဆြဲရန္ ဒီမွာ ႏွိပ္ပါ ။

No comments: