Friday, January 3, 2014

မန္က်ည္းကုိးပင္ (မစႏၵာ)


“ကုိမ်ိဳး က ကၽြန္မကုိ သိပ္ခ်စ္တာ”
မေအးျမ က ေျပာတက္သည္ ။
“ကၽြန္မ အေဖက အေမ့ကုိ သိပ္ျပီ ႏွိပ္စက္တာပဲ ၊အရက္လဲေသာက္  ၊ဖဲလဲရိုက္ ဒီၾကားထဲ အေမ့လုပ္စာစားေနျပီး အေမ့ကုိလည္းရိုက္ခ်င္ႏွက္ခ်င္ေသးတယ္ ၊အေဖ့ကုိ ကၽြန္မ နည္းနည္းမွ မခ်စ္ဘူး ။ ကၽြန္မၾကီးလားရင္ ေယာက်ာ္း မယူဘူး လုိ႕ဆံုးျဖတ္ထားတာ ။ေယာက်ာ္းေတြရဲ႕ ေမတၱာကုိ ကၽြန္မ နည္းနည္းမွ မယံုဘူး ။”
ထုိအခါ မ်ိဳးတြင္ေတာ့ ကၽြန္မ ျပံဳးမိသည္ ။ မယံုလွ်င္ ဘာေၾကာင့္မ်ား ေယာက်ာ္း ယူထားေသး သတံုး ဟု ေတြးရင္း ျပံဳးေၾကာင္းကုိ မေအးျမကလည္း သိပါသည္ ။
“ကုိမ်ိုဳးကုိ လည္း မယံုခ်င္ပါဘူး အစ္မရယ္ ၊ဒါေပမယ့္ ဘာလုိ႕လဲမသိဘူး ယံုသြားတယ္ ။”
“ဘာကုိ ယံုတာလဲဟင္”
“သူက ကၽြန္မ ကုိ တစ္ကယ္ခ်စ္တယ္ တကယ္ ညွာတယ္ ၊တသက္လံုး မေဖာက္မျပားနဲ႕ ၾကင္ၾကင္နာနာရွိလိမ့္မယ္ ဆုိတာေတြကုိေပါ့ အစ္မရယ္”
မေအးျမ ကရွက္ျပံဳးကေလးႏွင့္ေျပာသည္ ။မေအးျမ ၏ပင္ကုိယ္ အမူအရာသည္ ဇိုးဇုိးဇက္ဇက္ႏွင့္ သြက္လက္ထက္ျမက္ေသာ္လည္း ထုိအခါမ်ိဳးတြင္ေတာ့ ႏူးညံ့ျပီး ေပ်ာ့ေျပာင္းသြားတက္ပါသည္ ။ သူ ကၽြန္မကုိစၾကိဳက္တုန္းက ကၽြန္မ အသက္ ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္ပဲရွိေသးတာ ၊ ကၽြန္မက ေထြလီကာလီေတြ မ်ားေနေတာ့ ကၽြန္မအသက္ ႏွစ္ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္က်မွ လက္ ထပ္ျဖစ္တာ ။ဒီေခတ္ၾကီးထဲမွာ ာအစ္မရယ္ ဘယ္ေယာက်ာ္းက ဒီေလာက္ၾကာေအာင္ ဇြဲေကာင္းမွာလဲ ။
“ဟုတ္ပါရဲ႕ ခုျမင္ ခုၾကိဳက္ ခုကြဲတဲ့ ေခတ္မွာ ဆယ္ႏွစ္ေတာင္ ဇြဲေကာင္းေကာင္းနဲ႕ ေစာင့္တယ္ဆိုတာ ေတာ္ရံုေမတၱာမွ မဟုတ္တာ ”
“ဒါေၾကာင့္မို႔လဲ ကၽြန္မ ယံုမိတာေပါ့ အစ္မရယ္ …….”
ကၽြန္မ သည္ မေအးျမကိုၾကည့္ရင္း အတြင္းစိတ္မွ က်ိတ္ျပီး အားက်ေနမိပါသည္ ။ အမွန္အတိုင္း  ၀န္ခံ ရလွ်င္အနည္း ငယ္လည္း မနာလုိျဖစ္ပါသည္ ။ ကၽြန္မ ၏ခ်စ္သူသည္ မေအးျမ ေယာက်္ား ကုိေအာင္မ်ိဳး၏ သံုးပံု တစ္ပံုသာ ဇြဲေကာင္းခဲ့လွ်င္ မည္မွ်ေကာင္းလိမ့္မည္နည္း ဟု ၀မ္းနည္းစိတ္ႏွင့္ေတြးမိသည္ ။ ထုိသိုံသာဆုိလွ်င္ ကၽြန္မလည္း အခုလို တစ္   ကုိယ္တည္း အပ်ိဳၾကီး ျဖစ္ေနရလိမ့္မည္ မဟုတ္ပါေခ် ။
“ငါ့လူကေတာ့ ဟယ္ နင့္လုိ ဆယ္ႏွစ္မဟုတ္ပါဘူး ၊မိဘကုိ လုပ္ေကၽြးခ်င္လုိ႕ သံုးႏွစ္ေလာက္ေစာင့္ပါဆိုတာ ”
“မေစာင့္ဘူးလားဟင္”
“မေစာင့္ လုိ႕ ငါ့မွာ ဒီလုိျဖစ္ေနတာေပါ့ဟဲ့ ။တစ္ႏွစ္ေလာက္ပဲေစာင့္ရေသးတယ္ ၊သူတို႕ရံုးက ေကာင္မေလးနဲ႕ခ်ိတ္မိသြားျပီး ျဗဳန္းစားၾကီး လက္ထပ္သြားတာပဲ ။”
“ေဟာ ေတာ့………..”
မေအးျမက ကၽြန္မကုိ သနားသလုိ္ ၾကည့္ေနပါသည္ ။မရွက္တမ္း၀န္ခံရလွ်င္ ကၽြန္မကလည္း ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ သနားပါသည္ ။ငါ့ႏွယ္ ေအးေအးေဆးေဆးထုိင္ျပီး ေရႊေပါင္ခံ၊ေငြတိုးစားေနတာ အလကားေနရင္း မိဘေက်းဇူးကုိ တုံံျပန္မ   ေလးဘာေလးနဲ႕ အခ်ိန္ဆြဲမိတယ္ ဟု ကုိယ့္ကုိကုိယ္လည္း အျပစ္တင္မဆံုးေအာင္ ျဖစ္ခဲ့ရသည္ ။ သူလက္ထပ္သြားစဥ္ က စိန္ႏွင့္ သံပုရာပဲ ေသာက္ခ်င္သလုိလုိ ၊စစ္ကုိင္းေခ်ာင္ေျပးျပီး မယ္သီလရွင္ပဲ ၀တ္ခ်င္သလုိုလုိႏွင့္ ၊လူးျပီးလိမ့္ေန   ေအာင္ခံစားခဲ့ရပါသည္ ။ ခုေတာ့လည္း ဘာမွ် မလုပ္ျဖစ္ခဲ့သည္ကုိပင္ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ ေက်းဇူးတင္ေနရပါေသးသည္ ။ အခ်ိန္ ဟူေသာ ေဆးဆရာၾကီးက ကၽြန္မ ရင္ထဲမွ အနာကုိ ေကာင္းမြန္စြာက်က္ျပီးအနာေဖးတက္ေအာင္ ကုစားေပးခဲ့   ျပီးျဖစ္ပါသည္ ။
“နင့္ကုိမ်ိဳးကေရာ ဆယ္ႏွစ္လံုးလံုး နင့္ကုိ ငုတ္တုတ္ထုိင္ျပီး ေစာင့္ေနတာပဲလား ၊ဒီၾကားထဲမွ ဘယ္သူနဲ႕မွ မခ်ိတ္မိဘူးလား ။ ”
“ဒါကေတာ့ အစ္မရယ္ ဟိုေကာင္မေလး ဒီေကာင္မေလးနဲ႕ေတာ့ နည္းနည္းပါးပါးရိုးတိုးရိတ္တိပ္ေလးေတြေတာ့ ရွိတာေပါ့ ၊ဒါေပမယ့္ သူူခ်စ္တာက ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္းကုိပါ ။”
“ေၾသာ္ …..”
“ဟုတ္တယ္ ၊ကမန္မကုိသာမရရင္ သူ႕ဘ၀ပ်က္စီးမွာ”
“ဘယ္သူက  ေျပာသလဲဟင္”
“ကုိမ်ိဳး က ေျပာတာေပါ့”
“ေၾသာ္ …..”
“သူ႕အခ်စ္ သူ႕ေမတၱာေတြက တစ္ေန႕တစ္ျခားတုိးသထက္သာ တိုးလာမယ္ ၊ဘယ္ေတာ့မွ ေလ်ာ့မသြားဘူး ၊ပ်က္ျပယ္မသြားဘူးတဲ့ သိလား အစ္မရဲ႕……..”
“ဘယ္သူ႕ေမတၱာ ေတြလဲဟင္”
“ကုိမ်ိဳး ရဲ႕ ေမတၱာေတြေလ”
“ေၾသာ္ ….. ကုိမ်ိဳးက ေျပာတာလား”
“အင္းေပါ့ ….အစ္မကလဲ”
မေအးျမက ကၽြန္မကုိ အရန္ေကာ ဟူေသာ အၾကည့္နွင့္ ၾကည့္ပါသည္ ။သူေကၽြးေသာ လက္ဖက္သုပ္ကေလးက စား၍ ေကာင္းေနေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မလည္း ျငိမ္ေနလုိက္ပါသည္ ။ ဒီလုိ အေျပာေလးေတြကို ကၽြန္မ၏ ခ်စ္သူလည္း ေျပာခဲ့ဖူးေၾကာင္းကုိ ျပိဳင္ျပီး ေျပာမေနခ်င္ေတာ့ပါ ။
“ကုိမ်ိဳးက သိပ္ျပီးလက္ေရးလွတာ”
“ဟုတ္လား”
“ကၽြန္မတုိ႕ ဆယ္တန္းေျဖေတာ့ေလ ၊ကၽြန္မအတြက္ မွတ္စုေတြကုိ ဒိုင္ခံျပီး ကူးေပးတာ ၊စာေရးစကၠဴ အျပာေရာင္နဲ႕    ေလ ။ ရွင္းျပီး သန္႕ေနတာပဲ ၊အစ္မ ၾကက္သြန္ေၾကာ္ေလး ထပ္ထည့္ဦးမယ္ေလ ။”
“လက္ဖက္သားပါ ထည့္ပါေအ ။နင့္လက္ဖက္က ဆီစိမ္ျပီးႏွပ္ထားလုိ႕ထင္ပါရဲ႕ ၊အိျပီးနပ္ေနတာပဲ ၊ စားလုိ႕ေကာင္း  လုိက္တာ”
“ကုိမ်ိဳး ၾကိဳက္တက္လုိ႕ေလ အစ္မရဲ႕ ၊ ၾကက္သြန္ျဖဴ ငရုတ္သီးစိမ္းေလးေတြကုိ ပါးပါးလွီးျပီး ထည့္နယ္ထားတာ”
“ဟုတ္ပါရဲ႕ ေမႊးေနတာပဲ”
မေအးျမ က  လက္ဖက္သားေရာ အေၾကာ္ပါ ထပ္ျပီထည့္ပါသည္ ။စားလုိ႕ေကာင္းတိုင္းစားရလွ်င္ ညေနစာပါလြတ္    ေတာ့မည္။
“ထမင္းၾကမ္းေလးမ်ား မရွိဘူးလားဟယ္ ။ လက္ဖက္သုပ္နဲ႕ ထမင္းၾကမ္းဆိုတာ အင္မတန္လုိက္တာ”
“ရမယ္  ၊ အစ္မ ရမယ္”
မေအးျမ က ေၾကာင္အိ္မ္ထဲမွ ထမင္းၾကမ္း ယူလာေပးသည္ ။
“ဒီလုိဆုိ ညေနစာ ထမင္း ေစာေစာခ်က္မွ ၊ကိုမ်ိဳးကလဲ အစ္မလုိပဲ ထမင္းၾကမ္းအင္မတန္ၾကိဳက္တယ္ ။ထမင္းပူေနရင္ မစားခ်င္ဘူးတဲ့ ။ သူ႕အတြက္ ထမင္းၾကမ္းက်န္ခ်င္က်န္ မက်န္ရင္ ေစာေစာခ်က္ေပးရတယ္ ။ ဒါမွ သူစားရင္ မေအး     ေတာင္မွ ေႏြးရံုပဲရွိတယ္ ။”
မေအးျမ က နာရီကုိ လွမ္းၾကည့္သည္ ။မြန္းလြဲ ႏွစ္နာရီပင္ ရွိေသးေသာ္လည္း ခ်က္ခ်င္းပင္ထျပီး ဆန္ေဆးသည္ ။ မီး   ေသြးမီးဖိုကုိ မီးေမႊးသည္ ။
“ထမင္းကုိသာ ပူရင္ မၾကိဳက္ တာ ဟင္းက်ေတာ့ ပူမွ အစ္မေရ ၊ေအးရင္ မၾကိဳက္ျပန္ဘူး ”
“ကိုမ်ိဳး ကလား”
“အင္းေပါ့ ၊မီးေသြးမီးဖိုဆုိတာ ခ်က္ခ်င္းေမႊးလုိ႕ရတာမဟုတ္ဘူး ၊လွ်ပ္စစ္ မီးဖုိလဲမရွိေတာ့ သိပ္ခက္တာပဲ ၊  တစ္ခါတစ္ေလဘာမွ တည္စရာ မရွိေတာ့ဘဲ နဲ႔ ဟင္းေႏႊးရင္ လြယ္ေအာင္လုိ႕ မီးေသြးမီးဖိုကုိ္ မီးမျငိမ္းေသးဘဲ တေငြ႕ေငြ႕မွ်ဥ္းျပီးထားရတယ္ ။မီးေသြး သိပ္ကုန္တာ ၊မီးေသြးေစ်းက လည္း အစ္မ သိတဲ့ အတိုင္း”
ကၽြန္မက ေျပာေတာ့ မေအးျမက ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္ေလသည္ ။
“ေမတၱာက ေမတၱာ ၊မီးေသြး က မီးေသြး တစ္ျခားစီပဲ အစ္မရဲ႕”
မေအးျမရယ္လွ်င္သြားတက္ကေလး ေပၚလာျပီး အေတာ္ေလးခ်စ္စရာေကာင္းပါသည္။အိမ္ေထာင္သက္ သံုးႏွစ္ေက်ာ္ျပီျဖစ္ေသာ္လည္းကေလးမရေသးသျဖင့္ ကိုယ္ခႏၶာအလွလည္း မေလ်ာ့ပါးေသေခ် ။ က်စ္က်စ္လ်စ္လ်စ္ႏွင့္ လွပ ႏုပ်ိဳဆဲပင္ ျဖစ္ပါသည္ ။
“နင္ တုိ႕ ကေလး မယူ ေသးဘူးလား”
လက္ဖက္ကလည္း စားေကာင္းေကာင္းနဲ႕မုိ႕ ကၽြန္မက ေအးေအးေဆးေဆးစားရင္း စပ္စု မိပါသည္ ။ညေနစာထမင္းကုိေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး မွျပန္ခ်က္ေတာ့မည္ ။အေမကလည္းေစာေစာမဆာတက္ ၊ကၽြန္မကလည္း မေအးျမေကာင္းမႈ႕ႏွင့္ ဆာပင္ ဆာေတာ့မည္ မဟုတ္ ။ စိန္ေပါင္ ေရႊေပါင္သူမ်ားလာလွ်င္လည္း သူတို႕ဘာသူတုိ႕ ၾကည့္လုပ္လိမ့္မည္။လုိလွ်င္လွမ္းေခၚလိမ့္မည္ ။
“မယူေသးတာ မဟုတ္ဘူး  အစ္မရဲ႕ ၊မရေသးတာ ”
“ကေလးမရေသးရင္မေကာင္းဘူး မေအးျမရဲ႕ ၊ျမန္ျမန္ရေအာင္လုပ္”
“ဘာျဖစ္လုိ႕လဲ”
“ဟ ဒါက အိမ္ေထာင္ခုိင္ျမဲေအာင္လုပ္တဲ့ ၾကိဳးေလးပဲဟာ ၊ေတာ္ရံုတန္ရံု စကားမ်ားတာေပမယ့္ကေလးမရွိတဲ့လင္မယားေတြဆိုကြဲကုန္ေရာ ၊ေထာက္ထားစရာသားသမီးမရွိဘူးမဟုတ္လား”
ဖုိခံုေလာက္ဆိုင္ထားေသာထင္ရူးစေလးမ်ားေပၚသို႕မီးျခစ္ဆံကုိ ခ်လုိက္သည္ ။ဟုတ္ခနဲေတာက္လာေသာမီးေတာက္ ကေလးမ်ားကုိ ေတြ႕ရသည္။ မေအးျမက မီးေသြးခဲ ခပ္တန္တန္ကေလးမ်ားကုိ အေပးမွ အသာတင္လုိက္သည္ ။
“ကၽြန္မတုိ႕လင္မယားကေတာ့ ရွင္ကြဲကြဲစရာ အေၾကာင္းမရွိပါဘူး အစ္မရယ္”
မေအးျမက မီးေတာက္၀ါ၀ါေလးကုိုၾကည့္ရင္း ခုိင္မာစြာေျပာသည္ ။
ဖြဟဲ့--လြဲပါေစ ၊ပယ္ပါေစ ေသကြဲကြဲရင္ေတာင္မွ ေအာက္ခ်င္းငွက္ေတြလုိ လုိက္ေသပစ္မွာ
“အံမယ္ ..အဟုတ္လား”
“မရယ္ပါနဲ႕ အစ္မရယ္ ၊တကယ္ေျပာတာပါ ၊သူအရင္ေသရင္လဲ ကၽြန္မလို္က္ေသမွာပဲ ။”
“ေအာင္မေလး--ရိုမီယိုနဲ႕ဂ်ဴးလိယက္ေသလုိ႕၀င္စားၾကတာလားဟဲ့”
ဒီတစ္ခါေတာ့ လက္ဖက္ရည္မ်က္ႏွာပင္ မေထာက္ႏိုင္၊ကၽြန္မ ရယ္မိပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မရယ္ေတာ့မေအးျမ မ်က္ႏွာကေလး ရဲတက္လာပါသည္။
“တကယ္ေျပတာပါ အစ္မရဲ႕၊ဟင္း မယံုရင္ေစာင့္ၾကည့္ၾကပါလား”
“မၾကည့္ပါရေစနဲ႕မေအးျမရယ္၊နင္တုိ႕လဲဘယ္သူမွ မေသၾကပါနဲ႕ဦး။”
မေအးျမက  မခံခ်င္စိတ္ျဖစ္လာဟန္ႏွင့္ ေရေႏြးၾကမ္းအိုးကုိေဆာင့္၍ခ်လုိက္ပါသည္။ ထုိ႕ေနာက္ မသိမသာေလးမ်က္ေစာင္းခဲကာႏႈတ္ခမ္းစူ၍ေျပာသည္။
“ဟင္း---ကၽြန္မက တကယ္ကုိ ခဏေလာက္ေသျပလုိက္ခ်င္ေသး…”
ေသမည့္ေသေတာ့လည္း မေအးျမသည္ ဦးေႏွာက္ေသြးေၾကာျပတ္ကာ ျဗဳန္းစားၾကီးေသသြားပါသည္။ ေသျခင္းတရားသည္လည္း ခဏေလာက္ႏွင့္မေက်နပ္တက္ေၾကာင္း ၊ထာ၀ရတရားကုိသာလက္ကုိင္ထားေၾကာင္း မေအးျမေတြးခ်ိန္ပင္ရလုိက္ရဲ႕လားမသိရပါ ။
အိမ္ခ်င္းကပ္လွ်က္ဆုိေတာ့လည္း မေအးျမဆီ ကၽြန္မခ်က္ခ်င္းေရာက္သြားပါသည္။ ပူပူေႏြးေႏြးေပ်ာ့ေပ်ာ့ေပ်ာင္းေပ်ာင္းပင္ ရွိေသးေသာ သူ႕ကုိ ၾကည့္ရသည္မွာ ေသျပီဟု ယံုႏိုင္စရာပင္ မရွိပါ။
“ၾကည့္ၾကပါဦးဗ်ာ ၊အိပ္ေနတာမ်ားလား ၊ေမ်ာေနတာမ်ားလား”
ကုိေအာင္မ်ိဳးက မေအးျမကုိ ေပြ႕ဖက္ထားရင္းမခ်ိတင္ကဲေျပာေနသည္။ ကၽြန္မလည္း သူနဲ႔ေရာကာမ်က္ရည္ျဖိဳင္ျဖိဳင္က်ရင္း ကၽြန္မအရင္ေသရင္ သူပါလုိက္ျပီးေသမွာ ဟုေျပာခဲ့ေသာ မေအးျမ၏ စကားကုိသတိရပါသည္။
“လာ ေဆြေဆြ  လာစမ္း”
ကၽြန္မက အိမ္ေရွ႕မွ ေဆြေဆြကုိ လက္ကုတ္ကာ ေခၚခဲ့ျပီး မီးဖုိေခ်ာင္မွ ကတ္ေၾကးေတြ၊ဓားေတြ လုိက္ျပီး သိမ္းခုိင္း၀ွက္ခုိင္းရပါသည္။
“ေနဦး……ေနဦး။သူတို႕အိပ္ခန္းထဲက ၾကြက္ေလွ်ာက္မွာလဲ ေဘလီယံပုလင္းေတြ႕ခဲ့တယ္၊၀ွက္ထားဦးမွ။   ၊အဲဒါလဲ အိပ္ေဆးလုိပဲ ၊အမ်ားၾကီးေသာက္ရင္ေသတက္တာပဲဟဲ့၊ဟိုေၾကာင္အိမ္ ေအာက္ က ၾကြက္သတ္ေဆးထင္တယ္၊အဲဒါလဲ၀ွက္ထားပါဦး။ ”
အသက္အႏၱရယ္ကုိေပးႏိုင္ေသာ ပစၥည္းဟူသမွ် ေဆးဟူသမွ်သိမ္းရဆည္းရ ၀ွက္ရႏွင့္ကၽြန္မတုိ႕ တစ္ေတြမွာ မ်က္ကလဲဆန္ပ်ာျဖစ္ေနပါသည္။
“ျမရယ္…..ျမ ရဲ႕၊ေမာင္ ဘယ္လုိေနခဲ့ရမလဲ၊ေမာင္တစ္ေယာက္တည္း မေနခဲ့ဘူး ၊ျမေနာက္ကုိ ေမာင္လုိက္ခဲ့မယ္ သိလား”
ေယာက်ာ္း ရင့္မာၾကီး တန္မဲ႕ႏွင့္ေအာ္၍ငိုေတာ့ ကၽြန္မ မွာ မ်က္ရည္ပင္ မဆည္ႏိုင္ေတာ့ပါ။ ေသသူမေအးျမထက္ က်န္ ရစ္သူ ကုိေအာင္မ်ိဳးက ပို၍သနားစရာေကာင္းေနပါသည္။
မေအးျမ အေခါင္းကုိ မီးသၿဂၤိဳလ္စက္ထဲသြင္းေတာ့ ကုိေအာင္မ်ိဳးက လႊတ္မေပးဘဲ အတင္းဆြဲထားသည္ ။ သူ႕လက္ကုိ အတင္း ၀ိုင္းျပီးေျဖၾကေတာ့မ်က္ျဖဴလန္ကာတက္သြားသည္။သူ႕ကုိ၀ိုင္းျပီး ေျခမခ်ိဳးၾက ၊ဘ၀င္ဖိၾက၊ ယပ္ခပ္ၾကႏွင့္မို႕  မီးသၿဂၤဳိလ္စက္ထဲ ေရာက္သြားေသာ မေအးျမကုိ ပင္ သတိမရႏိုင္ေတာ့ပါ။

“ကုိမ်ိဳး …ကုိမ်ိဳး …သတိထားေလ ၊တရားနဲ႕ ေျဖမွေပါ့ “
ကၽြန္မသည္ ကုိေအာင္မ်ိဳးကုိ ယပ္ခတ္ရင္း ငိုသ့ႏွင့္ ေဖ်ာင္းဖ်မိသည္ ။
“သူ႕ကုိလႊတ္မထားနဲ႕ေနာ္၊ေစ့ေစာင္းေလးအကဲခတ္ေနဦး”
ေဆြေဆြက ကၽြန္မ ကုိ သတိေပးပါသည္ ။ေဆြေဆြ၏ေယာက်္ားကမူ ရယ္ခ်င္သည္ကုိ ထိန္းထားေသာမ်က္ႏွာထားႏွင့္  ျပဳံုးရံုကေလးျပံဳးျပသည္။
“တကယ္ေသခ်င္ရင္ ဓားေတြ ၊အဆိပ္ေတြ မလုိပါဘူးကြာ ။မီးပလပ္ေပါက္ထဲ လက္ႏိႈက္လုိက္ရင္ တစ္ခ်က္တည္းပဲ။” ဟု   ေျပာေတာ့ ေဆြေဆြ က သူ႕ေယာက်ာ္း၏ ေပါင္တြင္းေၾကာကုိ လိမ္ဆြဲသည္။
“လမ္းျပ စကားေျပာမေနနဲ႕ ၊ေတာ္ၾကာ သူတကယ္ သတိရျပီး လုပ္သြားဦးမယ္” ဟု ဆူသည္။
ညေနက်ေတာ့ ကၽြန္မက ေဘလီယံ ပုလင္းထဲတြင္ ေဆးေလးႏွစ္ျပားသာခ်န္ကာ ကုိေအာင္မ်ိဳး ကုိ ျပန္ေပးလုိက္သည္။ေနာက္ေန႕ မနက္က်ေတာ့ ေဆးပုလင္းကုိ ၾကည့္မိသည္။ေဆးမေလ်ာ့ပါ ။ သူ႕ခမ်ာ့ အိပ္မေပ်ာ္သည္ကုိပင္ အိပ္ေဆး ေသာက္မအိပ္ပဲ မိုးလင္းဟန္တူသည္။ မ်က္ရည္ အ၀ဲသားႏွင့္ ထုိင္ျပီး ေငးေနသျဖင့္  ကၽြန္မ က တရားနဲ႕ ေျဖ ေပါ့ ကုိမ်ိဳး ရယ္ ဟု ေျပာရျပန္သည္။
ကုိေအာင္မ်ိဳးသည္ သက္ပ်င္းၾကီး ဟင္းခနဲခ်ကာ ကၽြန္မကုိ ေငးၾကည့္ေနပါသည္ ။ ထို႕ေနာက္ “မေအးျမရဲ႕ ဓာတ္ပံုေတြ ကုိ ျဖဳတ္ျပီး သိမ္းေပးထားစမ္းပါဗ်ာ ၊ကၽြန္ေတာ္ျမင္ေနရရင္ မေနတက္ဘူး၊စိတ္မေကာင္းလြန္းလုိ႕ ”ဟု ခပ္တုိးတိုး ေျပာပါသည္။
တုိုတိႏွင့္ လုိရင္းကုိသာေျပာပါေတာ့မည္ ။
မေအးျမ ဆံုးျပီး ေျခာက္လခန္႕အၾကာတြင္သတင္းစာထဲတြင္ ႏွစ္ဦးသေဘာတူ လက္ထပ္ျပီးစီးျခင္းေၾကာ္ျငာတစ္ခုကုိ ေတြ႕ၾကရပါသည္။ “ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္ေအာင္မ်ိဳးႏွင့္ ကၽြန္မ မခင္ျပံဳးၾကည္” တုိ႕  ျဖစ္ၾကပါသည္ ။
ကၽြန္မ မေအးျမကုိ သတိရေနပါသည့္။ ကုိမ်ိဳးကုိ ကၽြန္မ မယံုခ်င္ပါဘူး အစ္မရယ္ ၊ဒါေပမယ့္ ဘာလုိ႕လဲ မသိဘူး ၊ကၽြန္မ ယံုသြားတယ္ ဟု ရွက္ျပံဳးေလးနဲက ေျပာခဲ့ပံုကုိ ျမင္ေယာင္ ၾကားေယာင္ ေနပါသည္။
“ကၽြန္မလည္း ေန႔လည္ေန႔ခင္းတိုင္းအိမ္လည္ လာ သူတို႕ကုိ လက္ဖက္ပြဲႏွင့္ဧည့္ခံရဦးမည္ ။”
“ကၽြန္မ သူ႕ကုိ မယံုခ်င္ပါဘူးရွင္ ၊ဒါေပမယ့္ ဘာလုိ႕လဲမသိဘူး၊ ယံုသြားတယ္ လုိ႕လည္း ေျပာရဦးမည္ ။”
ေျပာစရာတစ္ခု က်န္သြားပါသည္ ။
ကၽြန္မ၏ အမည္မွာ ခင္ ျပံဳးၾကည္ ျဖစ္ပါသည္ ။
                       *                                           *                                      *